PRIVACY POLICY

Centrenews.pk Privacy Policy

سنٹر نیوز کے بنیادی فوائد میں سے ایک ، گاہک کی رازداری ہے۔ رازداری کی اس دستاویز میں سنٹر نیوز کے ذریعہ جمع کردہ اور محفوظ کردہ دستاویزات کی اقسام اور مذکورہ بالا کے استعمال شامل ہیں۔

اگر آپ کے پاس مزید سوالات ہیں یا ہماری رازداری کی پالیسی کے بارے میں مزید معلومات ہے تو براہ کرم ہم سے رابطہ کریں۔

رازداری کی یہ پالیسی صرف ہمارے آن لائن اور ہماری سنٹر نیوز ڈاٹ پی کے ویب سائٹ کے زائرین کے ذریعہ مشترکہ اور جمع کردہ معلومات پر لاگو ہوتی ہے۔ یہ پالیسی آف لائن یا آف سائٹ نیٹ ورکس کے ذریعہ جمع کردہ ڈیٹا پر لاگو نہیں ہوگی۔

تصدیق

ہماری ویب سائٹ کا استعمال کرکے ، آپ رازداری کی پالیسی اور اس کی شرائط کو قبول کرتے ہیں۔

ہم معلومات اکٹھا کرتے ہیں

ذاتی معلومات کی درخواست کرتے وقت ، براہ کرم اپنی ذاتی معلومات اور درخواست کی وجہ فراہم کریں۔

اگر آپ ہم سے براہ راست رابطہ کرتے ہیں تو ، ہم آپ کے بارے میں اضافی معلومات موصول کرسکتے ہیں ، جیسے نام ، ای میل ایڈریس ، فون نمبر ، پیغام کا مواد اور / یا منسلکات ، جو آپ ہمیں فراہم کردہ کسی بھی دوسری معلومات کے مقابلے میں ہمیں بھیج سکتے ہیں۔

جب آپ کسی اکاؤنٹ کے لئے سائن اپ کرتے ہیں تو ، ہم آپ سے آپ کے رابطے کی معلومات فراہم کرنے کے لئے کہہ سکتے ہیں ، بشمول آپ کا نام ، کمپنی کا نام ، پتہ ، ای میل ایڈریس ، اور ٹیلیفون نمبر۔

ہم آپ کی معلومات کو کس طرح استعمال کرتے ہیں

ہم ان معلومات کو مختلف طریقوں سے استعمال کرتے ہیں ، جن میں شامل ہیں:

ہماری ویب سائٹ کو تشکیل ، چلانے اور برقرار رکھنے کیلئے۔

، ہماری ویب سائٹ کی ترقی ، تخصیص اور اضافہ۔

ہماری ویب سائٹ کو سمجھیں اور اس کا تجزیہ کریں

نئی مصنوعات ، خدمات ، خصوصیات اور افعال کی ترقی۔

براہ راست یا ہمارے شراکت داروں میں سے کسی کے ذریعہ آپ سے بات چیت کریں ، بشمول صارفین کو ویب سائٹ سے متعلق اپ ڈیٹ اور دیگر معلومات فراہم کریں ، نیز مارکیٹنگ اور تشہیری مقاصد کے ساتھ۔

  • ایک ای میل بھیجو

دھوکہ دہی کا پتہ لگانا اور روکنا۔

لاگ فائل

Centrenewspk لاگ فائلوں کے معمول کے عمل کی پیروی کرتا ہے۔ سائٹ پر جانے کے بعد یہ فائلیں زائرین کے ساتھ سلوک ریکارڈ کرتی ہیں۔ ہر ہوسٹنگ کمپنی ایسا کرتی ہے اور ہوسٹنگ خدمات کے تجزیہ میں حصہ لیتی ہے۔ لاگ فائل کے ذریعہ جمع کردہ معلومات میں انٹرنیٹ پروٹوکول (آئی پی) ایڈریس ، براؤزر کی قسم ، انٹرنیٹ سروس پرووائڈر (آئی ایس پی) ، ٹائم اسٹیمپ ، حوالہ / خارجی صفحات اور ممکنہ کلکس کی تعداد شامل ہے۔ یہ ذاتی طور پر قابل شناخت معلومات پر لاگو نہیں ہوتا ہے۔ معلومات کا مقصد رجحانات کا تجزیہ

، ویب سائٹ کا نظم و نسق ، ویب سائٹ صارف کی نقل و حرکت ، اور آبادیاتی معلومات جمع کرنا ہے۔ ہماری رازداری کی پالیسی رازداری کی پالیسی جنریٹر اور آن لائن پرائیویسی پالیسی میکر کے ذریعہ بنائی گئی ہے۔

گوگل ڈبل کلک ڈارٹ کوکی

گوگل ہماری سائٹ کا تیسرا فریق فراہم کنندہ ہے۔ www.website.com اور دیگر ویب سائٹوں پر آنے والے دوروں کے بارے میں معلومات پر مبنی زائرین کو اشتہار بھیجنے کے لئے یہ کوکیز (Dart کوکیز بھی کہا جاتا ہے) کا استعمال کرتا ہے۔ تاہم ، زائرین درج ذیل یو آر ایل پر گوگل کے مواد اور اشتہاری نیٹ ورک کی رازداری کی پالیسی تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں اور ڈارٹ کوکیز کو استعمال نہ کرنے کا انتخاب کرسکتے ہیں: https://polferences.google.com/technologies/ads

اشتہاری شراکت دار کی رازداری کی پالیسی

اس فہرست میں آپ کو ہر Centrenewspk ایڈورٹائزنگ پارٹنر کی رازداری کی پالیسیاں نظر آئیں گی۔

تیسری پارٹی کے سرورز یا اشتہار والے نیٹ ورکس اپنے اشتہارات اور لنکوں میں جو کوکرینز ، جاوا اسکرپٹ ، یا ویب بیکنز جیسے ٹیکنالوجیز استعمال کرتے ہیں ، جو سینٹرنیوسپک پر ظاہر ہوتے ہیں ، اور یہ ٹیکنالوجیز براہ راست صارف کے براؤزر پر بھیج دی جاتی ہیں۔ اس معاملے میں ، وہ خود بخود آپ کا IP پتہ وصول کریں گے۔ اس ٹکنالوجی کا استعمال آپ کی سرگرمیوں کی تاثیر کی پیمائش اور اشتہاری مواد کو ذاتی نوعیت کے لئے استعمال کیا جاتا ہے جو آپ اپنی ویب سائٹوں پر دیکھتے ہیں۔

براہ کرم نوٹ کریں کہ Centrenewspk کو تیسرے فریق کے مشتہرین کے ذریعہ استعمال ہونے والی ان کوکیز تک رسائی یا ان پر قابو پانے کا حق نہیں ہے۔

تیسری پارٹی کی رازداری کی پالیسی

Centrenewspk رازداری کی پالیسی مشتہرین یا دیگر ویب سائٹوں پر لاگو نہیں ہوتی ہے۔ لہذا ، ہم آپ کو مزید تفصیلات کے لئے اپنے تیسرے فریق کے اشتہار سرور کی رازداری کی پالیسیوں پر نظرثانی کرنے کی ترغیب دیتے ہیں۔ آپ ہر آپشن سے رکنیت ختم کرنے کے لئے معاہدے اور ہدایات کی وضاحت کرسکتے ہیں۔

آپ غیر فعال کرنے کا انتخاب کرسکتے ہیں