Disclaimer

Disclaimer for Centrenews.pk

اگر آپ کو مزید معلومات کی ضرورت ہے یا ہماری سائٹ کے دستبرداری کے بارے میں کوئی سوالات ہیں ، تو براہ کرم ہم سے ای میل کے ذریعے centrenewsofficial@gmail.com پر رابطہ کریں

سنٹر نیوز کے اعلانات

اس ویب سائٹ کی تمام معلومات – https://centrenews.pk – نیک نیتی اور عام معلومات کے مقصد کے لئے شائع کی گئی ہے۔ سنٹرنیوز اس معلومات کی مکمل ، قابل اعتماد اور درستگی کے بارے میں کوئی ضمانت نہیں دیتا ہے۔ اس ویب سائٹ (سنٹرنیوز) پر جو معلومات آپ ڈھونڈتے ہیں اس پر آپ جو بھی کارروائی کرتے ہیں ، وہ آپ کے اپنے ہی خطرہ پر سختی سے ہے۔ ہماری ویب سائٹ کے استعمال کے سلسلے میں کسی بھی قسم کے نقصانات اور / یا نقصانات کے لئے سنٹرنیوز ذمہ دار نہیں ہوگا۔ ہم دستبرداری دستی اعلان جنریٹر اور دستبرداری جنریٹر کی مدد سے تیار کی گئی تھی۔

ہماری ویب سائٹ سے ، آپ ایسی ویب سائٹوں پر ہائپر لنکس پر عمل کرکے دوسرے ویب سائٹ ملاحظہ کرسکتے ہیں۔ اگرچہ ہم صرف مفید اور اخلاقی ویب سائٹوں کے معیار کے لنکس مہیا کرنے کی کوشش کرتے ہیں ، لیکن ان سائٹس کے مواد اور نوعیت پر ہمارا کوئی کنٹرول نہیں ہے۔ دوسری ویب سائٹوں کے ان لنکس سے ان سائٹوں پر پائے جانے والے تمام مشمولات کی سفارش کی مراد نہیں ہے۔ سائٹ کے مالکان اور مشمولات بغیر اطلاع کے تبدیل ہو سکتے ہیں اور اس سے پہلے کہ ہمارے پاس کوئی ایسا لنک ہٹانے کا موقع ملے جو ‘خراب’ ہوچکا ہے۔

براہ کرم یہ بھی آگاہ رہیں کہ جب آپ ہماری ویب سائٹ چھوڑتے ہیں تو ، دوسری سائٹوں میں رازداری کی مختلف پالیسیاں اور شرائط ہوسکتی ہیں جو ہمارے قابو سے باہر ہیں۔ براہ کرم کسی بھی کاروبار میں شامل ہونے یا کسی بھی معلومات کو اپ لوڈ کرنے سے پہلے ان سائٹوں کی رازداری کی پالیسیاں نیز ان کی “سروس کی شرائط” کو ضرور دیکھیں۔

رضامندی

ہماری ویب سائٹ کا استعمال کرتے ہوئے ، آپ اس کے ذریعہ ہمارے دستبرداری پر راضی ہوجاتے ہیں اور اس کی شرائط سے اتفاق کرتے ہیں۔

اپ ڈیٹ

اگر ہم اس دستاویز کو اپ ڈیٹ کریں ، ان میں ترمیم کریں یا کوئی تبدیلی لائیں تو ، ان تبدیلیوں کو نمایاں طور پر یہاں پوسٹ کیا جائے گا۔